Goncaldeniz Tuzla devlete doğum düşünüyorum açaba balon falan asmamıza izin veriyorlarmı bilgisi olan varmı
cileklicookie Goncaldeniz yenidogan bakim unitesi yok acil durumda kartala sevk veriyor tuzla direkt.
mmzbk Kızlar ben Tuzla’da Ezgi Er hanıma gidiyorum çok memnunum. Doğum hakkındada şöyle bir bilgi aldım odalar 2 kişilik isteğe bağlı sezaryen yok. O gün kim nöbetçiyse doğumu o yapıyormuş refakatçi kadın olmak zorundaymış ☺️
Goncaldeniz mmzbk benimki zorunlu sezeryan olucak zaten 37.Haftaya kadar doğum olursa bebek yoğun bakınçm yokmuş araştırmaya yönlendiyorlarmış bende bildiğim bilgiyi böle paylaşım
Kbra_122 mmzbk aa o zamn bnde o dr gideyim artık ki e denk gelirsem Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın
Kbra_122 mmzbk kız gittiğin zaman bi sor bakım doğum ünitesini 😊 5 sene 2015 kızım için kartala gitmiştim orda hastaya sen burda bebeğin Zeynep kamilde yatar demişti yer olmadığından kartal hastanesinden de korkuyorum🙃
mmzbk Kbra_122 cileklicookie yenidogan bakim unitesi yok acil durumda kartala sevk veriyor tuzla direkt. diyor