TazeAnne06 bugün kontrolüm vardı nst bağladı doktorum her ihtimale karşı çok şükür sancı felan çıkmadı.sancı çıksaydı her ihtimale karşı ciğer geliştirici yaptırcaktım dedi.2 hafta sonra kontrolüm var doktor ogün ciğer geliştirici yaptırcakmış.benim kilo alışım çok iyi gidiyor bendense bebeklerim besleniyor🤲🏻🧿bugün 30+1 günlüğüz kızım 1670 gr oğlum ise 1651 gr Allahıma çok şükür doğuma kadar 2,5 kilo olurlar inşallah