Nurgul90 Kızlar 37+4 ken dün çatı muayenemi yaptı doktorum inanın 2-3 saniyelik bişey hiç acımadı olup bitiyo yani . Burda neden bu kadar abartıyolar korkutuyolar inanın bilmiyorum kendinizi serbest bırakın ve hiç korkmayın .