Fundatercuman İyi günler kızlar,Rize devlet hastanesinde Filiz hanıma takipliyim. Yarın 36. Haftamıza giriyoruz inşallah 😂 Filiz hanıma takipli olan var mı aranızda sezaryan günü için ne zaman gün veriyor acaba?
Gkcylnc53 Fundatercuman merhaba Funda hanım konuyla alakasız olucak ama bende Rize devlet hastanesine gidiyorum filiz hanıma randevu bulmak çok zor 2 kez gidebildim gerisi artık hangi doktor raslarsa ama doğuma filiz hanımın girmesini istiyorum sezeryan olucam herkes filiz hanımı öneriyor kaç kez gittiniz acaba ? Yani bi kaç kez daha gitsem acaba bende takipli hastası olurum ?
Fundatercuman Gkcylnc53 Biz normalde Ankara’da yaşıyorduk benim doktorum ordaydi. Ama bizim tayinimiz ağrıya çıktığı için ben de doğuma rizeye geldim. Sadece 3 kez muayene oldum filiz hanımda çok tatlı bı doktor. Bugün de randevum var hatta kendisine. Bazılarına soğuk geliyor ama sorduğun zaman herseyi detaylı detaylı anlatıyor. Benim için en büyük artısı da tanıdığım 3 kişinin onda doğum yapıp çok çok memnun kalmasiydi. Ama evet dediğin gibi randevu düşürmek çok zor. Mesela bana 2 hafta sonra kontrole gel demişti ama 3 hafta geçti asla randevu bulamadım ve artık 36.haftama girdiğim için bugün sabah erkenden gidip sıra alarak muayene olmaya calisicam. Böyle son aylardaki hastalarını bu şekilde alıyor muayeneye..
cerenida Bende 37. Haftama girdim devleti herkes önerdi amaa bilemiyorum çok kararsızzzz kaldım hem araştırma hem devlet takipliyim. Filiz hanıma da ayın 4 ünde randevum var tabi doğurmazsamm 😂😂
Kubrakopuz53 Fundatercuman Okudum doğum hikayenizi maşallah bende filiz hanıma gidiyorum bazen araştırmaya devlette doğum düşünüyorum bakalım hayırlısı kaç gün kaldın hastanede?
Fundatercuman Kubrakopuz53 1 gün kaldım sadece. Biraz da size bağlı aslında. Ben ilk gün desteksiz yürüdüm mesela,hemen idrara çıktım,gaz çıkardım bu yüzden ertesi sabah Filiz hanım gelip kendini iyi hissediyosan çıkabilirsin bugün dedi ben de çıktım 🥰