trakyalikizce PinarUcar evet rahim genişlediği için 8. Haftadan sonra kasık ağrılarımın olabileceğini normal olduğunu söylemişti ebe. Ancak tabii dayanılmayacak gibi bir ağrıysa doktorunuza görünmelisiniz
PinarUcar trakyalikizce çok şükür öyle çok değil sızlıyor gibi sadece birde 3. Hamileliğim daha önce hiç yaşamadm ondan tedirgin oldm
trakyalikizce PinarUcar o zaman rahim genişlemesiyle alakalıdır kişinin her gebeliği bile birbirinden farklı olabiliyor korkmayın☺️Bana bunları dedi ama mesela ben yaşamamıştım
Buse-krs Bu gün 14 hafta olduk biz de kasık ağrıları devam ediyor bende biraz araştırdım kese genişliyor ve bebek haftalar içinde neredeyse 2 katı kiloya çıkmaya başlıyor bundan kaynaklıymış