Cntkn meryemesra Size belli ölçüde şekerli su tarzında bı içecek iciriliyor. Sabah aç karnına gidip kan veriyorsunuz sonra bu içeceği içip tekrar kan veriyorsunuz. Ben sabah vericem doktorum 75 Gr yazdı. Normalde bı orta boy baklava 70 Gr glukoz içeriyor ben bunu şurup şeklinde tüketmiş olucam sadece.
meryemesra Cntkn İlk hamileliğimi öğrendiğimde zaten doktor bütün tahlilleri istemişti yaptırmıştım. Aç karnına kan verip sonra gidip yemek yiyip tok karnına kan vermiştim. Tekrar yaptırmama gerek var mı.. 🤨
Bilgess Cntkn evet biliyorum bende baya araştırdım ama içim rahatlatmak istedim geçmiş olsun inşallah 🙏🏻
Melokrks Tugcezeynep89 ilk gider gitmez aç karna gidiliyor zaten kan aldılar sonra glikozu iç bittikten bir saat sonra gel dediler içtim bir saat sonra gittim ikinci kanı aldılar bir saat sonra tekrar gel dediler üçüncü kanı aldılar sırasıyla değerler böyle çıktı işte bu sürede hiç bir şey yiyip içmiyorsun su bile o glikozu içiyorsun sadece o kadar
Stuna Mrv135 ciddi değil demiyorum zaten ciğer gelişimi olmuyor yazmış arkadaşımız evham yapmaması gerektiğini söylüyorum. Çok şükür o kadar cahil değilim.
Bilgess Maalesef bende şeker çıktı 190 çıktı . Devlet doktoruna yaptırmıştım ama özel kliniğe gidiyorum normalde o doktoruml görüşmemi söyledi haftaya onun yanına gidip sanırım önce diyet olmazsa insülin başlayacaklar