DenzRya Kızlar 8+4 hamileyim.Tup bebek ile hamile kaldım. Son 1 haftadır su gibi akıntı geliyor kokusuz ve renksiz bu normal mi ?
Sumeyyra Benimde öyleydi direk hastaneye git bende aynı senin gibi su gibi akıntı diyordum ama malsef bebeğimin suyu git gide hide azalmış bende 11 yıldır bekliyorum tüp Bebek yaptım dua edin bana serumlarla ayaktayız aldıralim diyor asla diyorum
DenzRya Sumeyyra cuma günü doktora gittim sancım vardı idrar tahlili yaptı bir sorun yok dedi.kanama da yok. Ama ozman bu akıntıyı söylemeyi unuttum Progestan kullanıyorum ondan diye düşündüğüm icin. Bir sorun olsa gormezmiydi.bebek gayet iyi dedi