38+3 üm sabahtan beri geçmeyen adet olmuşum gibi ağrı ve bel ağrısı var . Sanki büyük abdestim ve gazimda var ( ki gaz sancısı oldu çıktım lavaboya sabah ) dayanamicak gibi vuruyor arada . Eşim ise gitmedi halen boşuna hastaneye gitmektende çekiniyorum iş yeride sıkıntı yapıyor acaba bekleyip daha zorlasmasini yoksa şimdimi gidim sarhoş gibi uykum var arada dalıyorum ama kalkıyorum da