Feyzaaaa umudunu kaybetme 1 kez catlama iğnesi kullandım yumurtam 20 mm di . O ay hamile kalamdım adetıme yakın hemen kan testı yaptırırdım.Hayal kırıklığı .2. Ayımda yumurtam 25mm oldu doktr bu sefer iğne vermedi o ay adetıme 10 gun falan kala ağrılarım benımde oldu hatta adetten 1 hafta once kan testı yaptrdım negatıf cıktı adet gununde tekrar yaptrdın 594 cıktı.Birazda kafaya takmamak lazm. Şuan 3aylık hamileyim inşallah darısı senın başına umudunu kaybetme.