Soruyorumm çalısan bir gebeyim
Saatli düzenli yemek yiyemiyoruz listede ne varsa onunla besleniyorum çok fazla acıkıyorum
O an ufak tefek şeyler atıyorum fab çalışıyorum muhtemelen ufak tefek şeylerde kalori olarak dönüyor işte örnek o an naneli şeker kahve yada şekersiz çay