Mrvdrn Ben hergün 2 yumurta, domates, salatalık, peynir, bazen çok azıcık kaşar peynir, biber yiyorum. Öğle aralarında muz, süt, yoğurt, çiğ kuruyemişlerden yiyorum az az. Kabak çekirdeği de kilo aldırıyormuş. Akşam da ne yaptıysam yemeği 😂 Et, tavuk, sebze tarzı ne yaptıysam artık. Ama akşam yemeğinden birkaç saat sonra meyve de yiyorum. Günlük 3 lt üzeri su içiyorum. 35+0 2726 gr şuan. İyi dedi doktorum. Sağlıksız şeyleri pek yememeye çalıştım. Bende 3 kilonun biraz üzerinde doğmuşum bebeğim de öyle doğar herhalde. Artık genetik mi yoksa yediklerimden mi alıyor bilemiyorum ama bu şekilde besleniyorum genelde