Srfgkhn bende şuan öyleyim 3 veya 4 haftalık hamileyim doktora gitmedim henüz ama ilk haftalar özellikle geceleri bildiğin agliyodm ani bı ağrı giriyodu ter bosaliyodu heryerimden adet ağrısının bin katı resmen şuan az az geçmeye başladı ama sanki arada vuruyo yine ağrı ve inanılmaz gaz sandığı var şişkinlik var sanki 5 aylık hamile gibiyim