bussraulama Plasentam yaşlandığı normal bir kişiye göre erken yaşlandığı için suyumda azalmış tetikliyormuş bu sebepten 37+1de sezeryan alınacağım. Bir tık tedirginlik var çünkü 33 ve 36+6 kontrolümdeki bebeğimin kilosu aynı bu durum wbaşına gelenler var mı
teachervera bussraulama Benim yüksek tansiyon ve protein kaçağı yüzünden 33 den 37 e kadar hiç gelişmedi 33 kilosu ile doğdu. Plesanta yaşlanması gelişimi etkiliyor mu çok
HafsaMeyra Ben 38+3 üm çarşamba sezeryanım var dün doktor kontrolünde doktorum yaşlandığını söyledi ama normal bu haftalar da dedi kilo alımı durmadı ama