Merhaba sevgili anne ve anne adayları . Ben 7+5 günlük hamileyim. Yaklaşık 5 gündür vajinamda bi akıntı kaşıntı yanma vardı . Hala devam ediyor ve süt kesiğine döner oldu . Bu süreçte benim gibi olan anneler oldu mu lütfen yardım rica ediyorum . Doğal uygulamış olduğunuz işe yarayan yöntemler olduysa paylaşırsanız çok sevinirim . Bebeğim çok küçük olduğu için ne fitil ne krem kullanmak istemiyorum . Şimdiden herkese teşekkür ederim 🙏🏼 🤍