Havvauslu 32 de bu rapor alınıyor biliyorum cumartesi gunu 32 ye giriyorum pazartesiye rapor aldım 32+2 oluyorum bir sorun olur mu rapor konusunda tam 32 de mi alınmadı gerekiyor
Xxz Havvauslu 32+6 da aldım ama kayda 32+0 dan yazdılar. Bende çalışabilir olarak aldım ama . 37 ye kadar.
Ksks07 Havvauslu hayır gerekmiyor 32+2 de doktorunuz 32+0 olarak giriyor sisteme, ancak 32. Haftada veriyorlar bir tek dolayısıyla daha fazla ertelemeyin
Ksks07 Havvauslu büyük ihtimal hiç sorun olmaz bende randevu bulamadığım için 32+2’de girmiştim o günü 32+0 mış gibi sisteme girmişlerdi :)