zaferan_islam12 Dilo525634 persembe doktor randevum var acaba o zamana kadar kese olusmusmudur son adetim 22 agustos
Destina21 Esraserpil zaferan_islam12 zaferan_islam12 zaferan_islam12 kan değeriniz 1000 i geçerse kese görünmeye başlar
deletedmom6295 zaferan_islam12 post sahibine yazdım ama nasılsa kendimi etiketlemişim. tebrik ediyorum burdan kendimi 😀😀
Dilo525634 Muhammedamine evet birden eşimin içine mi doğdu anladım yapmamı istedi yaptım ve çok şükür güzel sonuç aldım
Esraserpil Destina21 758 olmus doktor ikiz olabilir dedi valla onumuzdeki hafta pazartesi kontrole cagrdi
Esraserpil Dilo525634 haftasi yok canm ogrenir ogrenmez gidiceksin ben 4 haftalik oldum bugun dun gittim kan tahlili tansiyon kilo takibi herseym yapildi ve kan sivilastirici igneye basladi doktor folik asit kullan mutlaka
Dilo525634 Esraserpil ya benim kız kardeşim 6 ci haftasında gitmiş gözükmemis doktor 2 hafta sonra gel demiş o yüzden bana erken gitme dedi
Esraserpil Dilo525634 canjm senle o bir deglsiniz sonucta her gebelik bir olmaz Allah korusun dis gebelik flansa erken teshis lazim senin kan degerlern cok onemli ve saglik ocagina gebelik kaydi yaptirman lazim boyle seylerin ihmali olmaz