Nurnur1610 Merhaba arkadaşlar 24 haftalık hamileyim. Şiddetli karın agrım var sanki içimde belden öne dogru birşey çekiliyor gibi ağrıyor. İnternette araştırınca hep normal diye çıkıyor. Bazen yarım gün sürüyor bazende akşamları giriyor agrı Sizde de oluyor mu ? Şiddeti nasıl sizde oluyorsa ?
teachering06 Nurnur1610 24+6 dayım aynısını yaşıyorum, eğer ayaktaysam oturmadığım sürece geçmiyor, karnımın üstünden belime doğru vuruyor. İnşallah normaldir, doktor magnezyum kalsiyum takviyesi verdi yarın başlıcam içmeye bakalım.