Essez Kızlar bugün sezaryen ile doğum yaptım.. Bebeğim 37+3 günlüktü kontrolüm vardı. En son bayramdan önce nst de sancım çıkmıştı daha sonra da kızımın hareketlerinde ciddi bi yavaşlama hissediyordum bu durum canımı öyle sıkıyordu ki. Bugün kontrolde yolunda gitmeyen şeyler oldu sıvımda azalma vardı bebeğimin kilosu geride ve hareketleri çok yavaştı hemen detaylı ultrason ile bakıldı ve acil ameliyata alınacağımı söyledi doktorum. Size o an ki kaygımı anlatamam tüm bedenim uyuştu korkmaya başladım çünkü çok küçüktü kızım . Hemen ameliyata alındım ama ben halen idrak edemiyordum korkum o kadar büyüktü ki. Çok şükür bebeğim şuan iyi inşallah sabah ki kontrollerinde de sıkıntı çıkmaz . 2570 doğdu minnacık umarım toparlanır yavrum . Bense ameliyattan çıktığımdan beri sancılar içindeyim sütüm gelmedi .Ayağa kalktım yürüdüm çok şükür biliyorum daha da iyi olacağım kızım için elimden geleni yapacağım sizde bana dua eder misiniz? Allah hepinize kolay doğumlar nasip etsin inşallah bebeklerinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız
Cunponannesi88 Essez Allah şifa versin hem sana hem bebeğine hayırlı olsun sağlıkla mutlulukla büyüsün inşallah 💐 Bende Pazartesi spinal sezeryan olucam çok korkuyorum banada dua edermisiniz
Htcbrt20- Essez bebeğini göğsüne yatırıp göğsüne dokunmasını sağla, bol bol öpüş kokuş ol ki hormonlar süt salgılasın
aylakiral Essez çok şükür doğmuş sağ salim Sütünüzde gelir Allahın izniyle Gözünüz aydın olsun Rabbim ya şafi adıyla şifa verdin🙏
kuzeymomsss Essez 37+3 hafta çok küçük yada erken bir hafta değil, bu konuda canınızı sıkmayın. Bende 37+3te doğum yaptım, rabbim sağlıklı, uzun ömürlü olmasını nasip etsin inşallah gözünüz aydın 😊
Essez Allah hepinizden razı olsun kızlar Rabbim sizlere de hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Essez kuzeymomsss cok teşekkür ederim Rabbim sizede sağlıkla mutlulukla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻😍 hafta olarak küçük degil de gelişimi durduğu için iki hafta geriye düştü diye cok üzülmüştüm ama şuan çok şükür kızım iyi inşallah daha da iyi olacak toparlanacak 🤲🏻 Rabbim hepimizin evlatlarına sağlıklı uzun ömür versin 💞