Ecee_0661 gündüzleri çok çok iyiyim. Akşama doğru pilim bitiyor geceleri çok rahatsızım. Sabahları da. Böyle parmaklarım el ayak kemiklerim ve ayak tabanım çok ağrıyor. Bir de el ayak bileklerim. Onun dışında valla hiç olmadığım kadar iyiyim 😁 bana bi can geldi. Baya evi kırkladım 😁 siz nasılsınız, sizin durumlar da böyle mi?