deryabayramm33 önceden süt rahatlatıyordu ama 32-33. Haftalardan sonra banada fayda etmemeye başladı 37 deyiz biraz hafifledi mide yanmam. Rahim iyice büyüdüğü için baskı artıyor buda daha fazla yanma yapıyor. Doktorunuzdan destek isteyin belki ilaç yazar başka türlü geçeceğini sanmıyorum.