Keyf_endam19 Bikaç gündür çok kaşınıyordum artık gebelik kolestazi olduğumdan şüphelendim doktora geldim bebeğimin hareketleri çok yavaşlamış kalp atışları düzensiz nst de sancım çıktı yatışım verildi 36. Haftadayız yarın sabah sezeryanla alabiliriz dedi doktor gece boyu nst den hareketlerini takip edicek bebeğin ona göre karar vericekler çok heycanlıyım korkuyorum herşey çok ani gelişti kolestaz bebeği huzursuz ettiği için yavaşlamış hareketleri eğer kaşıntınız varsa ihmal etmeyin 🥹🥹
Ipeksari57 Keyf_endam19 Merhabaa Öncelikle çok geçmiş olsun Sağlıkla gelsin inşallah bebişin merak etme stres yapma o da nst yi etkiliyor iyi düşün iyi olsun canım benim. Birde benim sana bir sorum olacak kaşıntı tüm vücutta mı oluyor yada nerelerde.
Keyf_endam19 Ipeksari57 çok sağol canım elimin içi ayaklarımın altı kollarımın içi dirseklerim bacaklarım kaşınıyor
Ipeksari57 Keyf_endam19 Tekrardan geçmiş olsun canım benim💜💜. Çok teşekkür ederim bu arada cevap verdiğin için benim arada karnım kaşınıyor da o yüzden sordum
Nurcantas65 Canım bu kaşıntı bende de var özellikle bacak aralarim aşırı kaşınıyor enfeksiyon felan da yok, 33 haftadayim bende doğum belirtisi mi bu? 25 i randevum var İnşaaAllah sıkıntı yoktur telaslandim şimdi 😥
Keyf_endam19 Nurcantas65 bi kadın doğuma git görün 25 ini bekleme canım bende bekledim baya ama artık bebeği etkilemiş endişelendirmek istemem ama varmış daha muaynene
Nurcantas65 Keyf_endam19 valla anca buldum randevuyu 25 ine bebek aşırı hareketli,haraketinde sıkıntı yok da bakalım artık ne sağ salim kucaginiza alsak bi
Ipeksari57 Sibelllettoo Evet evet hafif çatlıyorum valla ama hani kaşıntı deyince bende yine de sormak istedim merak ettim nolur nolmaz diye
Sibelllettoo Ipeksari57 aklınızda soru kalmasın doğru tabi. Ama her okudugunuzu acaba bende de varmı düşüncesine girmeyin. Psikolojikmen etkilenirsiniz.
Nazirebulut34 Son 10 gunum kaldi karnimin alt bolgelerinde kaşinti başladi dunden beri yarin kontrolum var doktora sormalimiyim
Keyf_endam19 Nazirebulut34 çatlak kaşıntısı olabilir bu benim yaşadığım derimin altında sanki alevler var gibi sızlatan bi kaşıntı yine de sorun tabi
Yunni Nazirebulut34 aynen sor kan tahlili istiyo senden karaciğerlernde falan Bi sorun var mı yok mu. Bende kaşıntı olayını yaşadım ama ilaçlarla geçti sadece karnım kaşınıyor oda çatlama gerilme olduğu için ama genede hep doktora dedim
Deletedmom70006 Haftan iyi, Allahın izniyle sorun olmaz endişen olmasın. Sağlıkla gelsin inşallah şimdiden hayırlı olsun 🌸