Leyla15854 Eşim korona oldu banada geçti sanırım boğazıö ağrımaya başladı.. koronaysam eğer neler yapmalıyım hamilelikte nasıl gecirdiniz?
MNursel Leyla15854 ben çok halsizleşmiştim gebeliğimin başlarındaydı 1.5 2 aylık falan eşim olmuştu ondan geçmiş halimin gebelikten olduğunu sanatken meğersem koronaymışım çok ağır geçirmiştim . Zaten ilaç kullanımına izin yok bol bol c vitamini al canım
dfnomr Leyla15854 benmde dün sezaryenim vardı testim pozitif çıktı negatife dönmeyi bekliyorum öksürüğümü nane limon hafifletti günde bir kupa içtim ılık balli süt ılık limonlu su kelle paça çorbası bolca meyve yedim şu an belirtilerim yok çok şükür sadece negatife dönmeyi bekliyorum😔
Busraaa_89 36+4 haftalık hamileyim şuan koronayım ve hamileliğimde 2. Korona oluşum o kadar dikkat ederken oldum ama korkma Allah’ın izniyle geçer ben hep ışık ballı limonlu su içtim süt içtim salep yaptım boğaz ve öksürük için onun haricinde. İşte kullanmadım parol alabilirsin ateş olursa bol meyve yeşillik 🥰 geçmiş olsun cnm
Leyla15854 Busraaa_89 boğazım cok kötü ve omuzum heryerim tutuldu heryerim ağrıyor mide bulantısıda eşlik etti 😓
handeh Ben de hiç ilaç almamıştım, ballı sıcak ya da ılık su boğazı muazzam rahatlatıyor , bol bol meyve sebze ve dinlenme, en kısa sürede en hafif şekilde atlatırsınız umarım 🙏🙏
dfnomr Nnanaa özel hastane takipli olduğum için yapmıyorlar malesef şehir Hastanesi’ne yönlendiriyorlar orada da covid bölümünde tek başına doğum yapıyorsun bazı doktorlar bebeği anneye vermiyormuş ve negatf olana kadar cikarmiyormus hastaneden o nedenle sancı gelmediği sürece evdee negatife dönmeyi bekleme yoluna gittik umarım kızım birkaç gün daha idare eder içerde ve negatife donerim