Elif_20211 merhaba kizim 22 aylikken gebe kaldim doktoruma durumu ilettim evet ssvd olabilir ama bu işin egitimini almis doktorlar tarafindan dedi yani her kadin dogumcu bunu desteklemiyormus ne yazikki asiri risk icerdigi icin en azindan ben yapmam dedi hemen dr degistim oda aynini dedi develtte gittim ayni cevabi aldim gercekten sirf bu iş ile ilgilenen Dr. Gitmek sıkı takipte olmak gerekirmis buldum da ama muaynesi 800 doğum icin daha 2 aylikken 18 binlerden bahsetmisti usulca uzaklaştım aşırı yuksek rakamlar. Nasipse yine sezaryan olacak benim kisacasi.