Ben normalde dusuk tansiyonlu biriyim 37+3 günlük hamileyim elhamdulillah. Bu zamana kadar hep 9/6 ile 11/8 arası çıkardı tansiyonum son 3-4 gündür yorulduğum icin mi bilmiyorum 12.⅝ ile 13/8 arası çıkıyor ama bu bile sanki beni biraz sarsıyor hafif basım agriyor halsizlik falan oluyor normal mi sizce ?? Doktor 14/9 sıkıntı demişti bi ara ama bu bile beni tedirgin ediyor