İyi geceler 6 haftalık hamileyim havalar burda çok soğuk aslında soğuk da almış olabilirim ama yine de yazmak istedim hafif kasıklarımda bir saniyelik böyle sanki iğne batar gibi ağrılar gelip gidiyor sizde de oluyor muydu başka her hangi bir şey yok ama sadece bu sağ ve sol tarafa bir iki saniyelik ağrı gelip gidiyor aranızda yaşayan varmı ?