Ahucum Salam ,kizlar.Ben serklajliyim erken dogum riskim var.37-e kadar zor dayanirim diye dusunuyorum.37 haftada bebeyin ciyerleri acilirmi? Kuveze alinmaz,InsAllah,degilmi?? Ne dusunuyorsunuz,37 hafta sezeryana gore iyimi ?
Plnpars Ahucum ilk bebeğimi 36+5de sezeryan doğum yaptım 3170 51 cm di eğer risk görürse ciğer geliştirici iğne yapar hiç sıkma kendini sendeki stres direk bebiste olur
2bebe1gebe Ahucum sezaryan olucam bende eski dikiş acılarımdan dolayı doktor 37sonrası uygun 37haftadan önce solunum sıkıntısı çekebiliyorkar ama 37den sonra fazka karşılaşmıyoruz dedi
Gulcanozzz Ahucum 37 hafta iyi bir hafta ama 40 hafta olupta yoğun bakıma giren de var 34 haftada girmeyende. O tamamen bebeğe ve adaptasyon sürecine kalmış bir şey 34 haftadan sonrası bebeğe bağlı yani
canlarim1922 İlk bebegimi 33 te dogurmak zorunda kaldım 44 gün kaldı küvezde. Her gün gittim her çeşit doguma bebeğe sahit oldu o süreçte. 37. Haftada allahtan baska sorun olmazsa en fazla 2-3 gün küvezde tutuyorlardı tetbir amaçlı. Genelde ilk gün veya 3. Gün sonunda veriyorlardı benegi aileye☺️
koalamiyim Ahucum ben 37. haftada doğum yaptım ciğerleri gelişmişti gayet ama sezaryenden dolayı ciğerlerinde amniyon sıvısı kaldığı için 4 saat gözetim altında kaldı. Sıvı kalmasaydı direkt yanıma vereceklerdi🙈
Aloneanqel Ahucum 38 hafta normal doğum başlangıcı zaten canım. Alınmaz kuvöze Allah tan bir sıkıntı olmazsa inşallah 🙏🏻
Zelihaemir Ahucum bebeğin durumuna göre köveze alınıp alınmayacağını belirliyorlar bide sürekli duyduğum ama anlamadığım bir kelime serklaj ne demek ☺️
kuzeymomsss Ahucum erken doğum tehlikeniz varsa doktorunuzun önlem alması gerekir, ciğer geliştirici falan vurur. Benim de erken doğum riskim vardı ve 37de doğum yaptım. 3500 kilo 52 cm doğdu çok şükür