Doğum yapmadım ama ilaçla 18 haftalık düşük yaptım kurtajsiz, ağrı aynı adet ağrısı son anlara doğru karın bel kasiklar baya aciyor adet agrisini. 5-6 tık ustuydu sona doğruda tuvalet isteyi geliyor o da bebişin iniş hali. Sonrada hop bitiyor. Bence doğum ağrısı sancısında böyledir sonuçta onda da rahim açılıyor bunda da. Bebisde tabi kendisinide itiyor o da var. Eğer doğum ağrısı bunla eşitse kontrol edilebilir bir düzeyde bir ağri😊