narinbianne Kızlar merhaba ben dış gebelik geçirdim ve sol tüpüm alındı şu an da 5 cm kistim var ve sol taraftaymış bir sıkıntı yapar mı bana acaba?
altnbebek Benimde 10 cm kistim vardı solumda ameliyatla yarısını aldılar yumurtalığımın kist varken gebe kalmıştım banada bir defa ağrıdan başka hiç rahatsızlık vermedi