Sağ tarafıma uzandım burda bı tane post okuyordum 10 dakika sonra sağ göğsümden 2 3 damla kadar sıvı aktığını farkettim yarım atlet gibi bişeyle yatıyorum onu ıslatmış göğsümün ucu da ıslaktı
Endişelenmeli miyim yoksa normal bu bu aylarda göğüs akıntısınin başlaması