Zehragniken Gözyaşım pıt 🥲🥲🥲 zaman daraldikca heycan basıyor. Ne çabuk geçti 34 hafta , sanki daha dün görmüşüm o 2. Çizgiyi.🤭 Rabbım sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize.💜 Kimler bizimle aynı hafta da?
Minnacksevdack Zehragniken 34+3 bizimde 🌸 sizin yazınızı okuyunca gördüm butonu 🥹 nasıl heyecanlı bir bekleyiş değil mi ? ❤️ Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🐣
Zehragniken Minnacksevdack Ah gercekten de öyle. Hayali bile çok güzel. 🤗 kucağıma alsam neler olur kimbilir