Serap02 Tecrübeli hamişler kasılma denilen şey bebeğin hareket edip bir yerde toplanmasımıdır? Tam anlayamıyorum bebeğim sürekli hareket edio ve biyerde toplanıo.37 haftalığız
anneaday Serap02 bende 37 haftalıgım bugun inanılmaz kasılıyor toplanıypr bir yerde karnım sertleşiyor. Yaklaşıyor mu acaba sinyal mi veriyorlar hayırlısıyla gelsinler inş
Serap02 anneaday benimde aynen öyle canım düzenli aralıklarla sertleşiyor acaba açılma oluyormu onuda merak ediyorum inşallah sağlıkşa kucağımıza alırız