Senem11 3 ayım bitti ama doktor vitaminlere başlamadı 16. Haftanda başlıcaz dedi bu durumu yaşayanlar var mı ve folik asiti ne zaman bıraktınız
Edau9 Senem11 13.haftada bıraktırdı folik asidi ve ferrum,multivitamin,devit-3 damla başlattı.Ama her doktor farklı işte
Senem11 Edau9 etrafımdaki herkes 3. Ayında başladı bende kullanmadığım için korkuyorum sıkıntı olmasından 29 unda sıram var o zaman verir herhalde