Merhabalar,
34+4 haftalık olduk bugün 🥰 Aylık kontrollerime Tuzla Devlet Hastanesi’nde Osman Sertaç beye gidiyorum, kendisinden çok memnunum fakat gebe takibi yapıp doğum kabul etmediklerini duydum Tuzla Devlet Hastanesi’nde. Bu yüzden ya Lütfi Kırdar Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde ya da Gebze Merkez Hastanesi’nde doğum yapmayı planlıyorum. Tabiki şuan kontrollerimi yapan doktorumla da bu konuyu görüşüp net bir bilgi aldıktan sonra eğer doğum için olumsuz konuşmazsa oraya da gidebilirim.
Yine de ufak tefek araştırmak istedim Gebze Merkez Hastanesi’nde doğum yapan arkadaşlar varsa doktor tavsiyesi veya hastaneden memnun kaldılar mı vb tecrübelerini paylaşmalarını rica ederim 🤗