Kizlar 34 haftalık gebeyim 3 gündür ishalim ne denediysem olmadı sürekli tuvelete gidiyorum ve su gibi nerdeyse kusura bakmayın bugün doktora gittim fagly diye bı antibiyotik verdi çok kullanmak istemiyorum ama bu sancıyla agriya da dayanamıyorum resmen kivraniyorum aranızda bu ilacı kullanan var mı yada doğal yoldan ishali kesen oldu mu Allah rızası için bı akıl verin çok kötü durumdayım