polyanna06 Merhabalar 32. Haftadan önce 31. Haftada bu rapor alınabiliyor mu bilgisi olan var mı? İlla en az 32+0 olması mi lazım
Ocean-blue polyanna06 32 den önce çalışabilir e ihtiyaç yokki zaten. 32 den sonra veriliyor. 36 dan sonra da asla çalışmıyorsun diye biliyorum. Ben hep çalışamaz aldım 😬 zaten devlette brütten 3 de 2 sini veriyor.
ada58 polyanna06 verilmez 32 de alırsınız 32 de aldığınız raporla 4 hafta daha çalışırsınız sonra zorunlu olarak doğum izniniz başlıyor zaten
polyanna06 Ocean-blue 32′den sonra çalışabilir şeklinde 31. Haftada alinabiliyor mu anlamında sormuştum