Kbra52 Deletedmom83940 benimde yarın kontrolüm var en son bir ah önce gitmiştim tam 28 haftalık olduk 12 itibari ile ☺️❤️
Eldgrn Deletedmom83940 8+6 olduk daha en az 2 hafta var test yaptırmaya gidicem başka bl doktora randevu arıyorum bende deli gibi
Deletedmom83940 girl_boy_annesi ben 15. haftamda da gördüm ama devlet hastanesinin ultrasonunu beğenmiyorum ney göstermiyor doktorlar kendi doktoruma gidince daha bi heyecanlı oluyor 😊
uraz_ve_annesi- Deletedmom83940 benimde yarın, kontrolüm, var 35. Haftaya giriyorum hala her gitmeden önceki gece heyecandan uyuyamıyorum 🙈
Deletedmom83940 uraz_ve_annesi- aslında 15. haftamda gördüm ama devlet hastanesinde niyeyse net göstermiyorlar bebeği kendi doktoruma gitmeyi sabırsızlıkla bekliyorum o yüzden
girl_boy_annesi Deletedmom83940 ya ben 12 haftalık iken özele gittim ama çok pahalı benim gittiğim devlette cihazlar öseldekinden daha iyi ama randevu çok geç buldum ayın 27 de o zamana kadar 18+2 oluyoruz inşallah
uraz_ve_annesi- Deletedmom83940 devletteki ler annenin görmesini pek önemsemiyor bence doktorumun ultrasona girdiğim odanın dışında da televizyonu var eşim annem gelince ordan izliyorlar bebişi çok iyi oluyor
Deletedmom83940 uraz_ve_annesi- ne saçma ben çocuğumu görmek istiyorum merak ediyorum elleri kolları nasıl hareket ediyor mu kalp atışını dinletmişti sadece bide neresinden ne anladıysa ultrason resmini vermişti 😂
simayorunn Deletedmom83940 bizimde yarın ve büyük ihtimalle sezeryana gün verecek Cook heyecanliyim 38+3den selamlar🤭🥰
Ecee_0661 Deletedmom83940 Görürsunuz merak etmeyin ama şunu söyleyeyim son haftalar o kadar hızlı geçiyorki su gibi resmen 🙈💕 nasi geçti anlayamadım ben 😍
Melekxcc En son bende 16. Haftayı bekliyordum cinsiyet için şimdi 14 gün kaldı doğuma 🌸 Tadını çıkartın zaman çabuk geciyor .