Ozlemyeni Ben kendim istiyorum yani bazı sebeplerim var bunun için şöyle anlatayım daha önce duydunuz mu bilmiyorum keloid hastasıyım ben yani cildimde en ufak bir yaradan bile (örn: sivilce) ciltte kabartı meydana geliyor skara benziyor googleye yazın keloid diye çıkar zaten. Şimdi normal doğumda 90% herkese vajinaya kesi atılıyormuş doktorum da öyle dedi banada atacakmış yani konuşma tarzından anladım. Ee şimdi alt tarafta bir yara olmuş oluyor ve onunda keloid olma ihtimali var, sezaryen olsam oda bi yara onunda olma ihtimali var ama benim için vajinada olması çok daha kötü çünkü keloid büyüyebilen kaşınan ve ağrı yapan bir rahatsızlık.. ee şimdi özel bölgemiz neticede cinsel hayatımız var vs. Ayrıca oraya tedavi uygulamak çok daha zor, kortizon iğneleriyle vs büyümesi engellenebiliyor, ben alt tarafı sürekli açamam oraya iğne vs çok daha zahmetli olacak.. karnımda olursa kesik en azından onun tedavisini daha rahat yaptırabilirim veya oluşmasın diye önleyici kremler sürebilirim