Nurayaksan Sürekli ayak geçirmeye başladım tansiyonum hep 12 13 çıkıyor buda ayrı panik yapıyor beni bu durumları yaşayan var mı aranizda
bayanukuslu Nurayaksan canım tansiyonda skıntım yok ama panik atak bende de var ve 2 gündür gelsem mi gelmesem mi diye dürtüpduruyo beni
Sevgilii17 Nurayaksan benim 14 15 16 hep neden bizde anlamdık çok tehlikeli her an doğuma alabilirler benide