Merhaba hanımlar ben ikiz hamilelik yaşıyorum 32+2 deyim ve çok zorlanmaya başladım son zamanlarda aşırı derece baskı hissetmeye başladım arada kafalarını aşağıda hissediyorum 🙄nefes darlığı uyku sıkıntısı hersey o kadar zor ki asiri derece kasilmam artti ikiz anneleri bebeklerinizi kacinci haftada kucağınıza aldınız ?? kuveze girmeden erken haftalarda kucağına alan anneler var mi acaba ??çünkü Dr bile erken doğum riskin çok yüksek dedi sancılarım arttığı için Bir yandan da çok korkuyorum küçükler daha diye 🥺