Kuzeyinannesi8932 inan anlıyorum seni ben oturdugumda kalkamıyodum
Yatağa yatıyodum doğrulmak için inlediğim oluyordu annem öbğr odadan sesimi duyup gelip kaldırıyodu
Hem dikişler hem kasık bacak ağrısı birleşince hayattan kopmuştum resmen
Hala devam ediyor ama eskisi kadar değil yine de topallıyorum yürürken