Sezeryan oldum 9 eylül güvenebileceğiniz en iyi hastane hele bir de profa görünüyorsanız hiç korkmayın benim kontrollerim doğumum çok iyidi çok memnundum sadece bir hemşire yüzünden doğum sonrası çok acı çektim doğumdan sonra ertesi günü yürüyecegimi söyledi 12 saat geçtikten sonra başka bir hemşire yürütülmeme çok şaşırdı ve hemen yürüttü narkozu vücudumdan atamadığım için günlerce acı çektim ama yine de o hastane tercihim her açıdan