gkbyza Tokluk şeker seviyem 2-3 hafta öncesine kadar 100 civarlarında seyrediyordu şimdi ölçtüm 146 çıktı yüksek mi kızlar 😩 açlık şekerim 110 çıkmış hastanede de normalde 73-75 di