Gul_ozkan İlaç fobim var yutamiyorum içemiyorum ilaçları kullanması kolay vitamin ne önerirsiniz kapsül ve büyük olanları hiç içemiyorum şuan sadece kan şurubu içiyorum birde herkes de vitamini kullanıyormuş ben kullanmıyorum ama kullanmalıyım 23 haftlgm
minikmucizemmmmmmm Gul_ozkan bende normalde hap yutamayan biriydim, şuan bile arada hala zorlanıyorum kusacak gibi oluyorum. Demir ilacı olarak sidefer kapsül, vitamin için regenesis, magnezyum olarakta velbon kullaniyorum
Bayancorek Gul_ozkan Wellcare B ve D vitamini , Mom vital plus takviye , gynoferon ve magvital (magnezyum) kullanıyorum.