12_ze Kızlar lavobaya gittim peçeteye pembemsi bir şey geldi kann renginde değilde. Birde sarı bir akıntı vardı pecetede 3 kez sildim 3.de de sarı akinti rengi sarı bildiğin ne olur yardımcı olun neye işaret mi bu napsam acile gitsem mi bir
smnrsmnr 12_ze bence gidin. Burada okuduğum kadarı ile nişandan sonra 1 saat sonrada doğum yapan var 1 gün sonra da 1 hafta sonrada
EmineDefneGokce 12_ze nişan geldiğinde hemen gitmedim gerek yok çünkü sancım geldi nişandan 6-7 saat sonra sancıyı 4-5 saat evde çektim öyle gittim. Büyük ihtimal açıklığa bakarlar şimdi gidersen . Nst bakarlar . Açılma 1 cm olsa bile eve gönderirler
zehraaaktas 12_ze muhtemelen nişan ama sancın yoksa gitme nst falan bakarlar açılman yoksa eve gönderirler varsa da saatlerce hastanede sancı çekersin suni sancı verirler bence evinde çek sancılarını dayanamıcak olduğunda git
EmineDefneGokce 12_ze sabah nişan geldi akşama doğru sancım geldi doğumum da saatler sonra oldu. Nişan geldiğinde 1 hafta sonra da doğumunuz olabilir kesin bir doğum belirtisi değildir . Sancınız gelebilir ama bu gece . Sancı da adet sancısı gibi gelmişti bu arada
12_ze zehraaaktas evet sancim yok malesef hafif bir ağrı desen o da yok belim katkım bir yerim ağırmiyor emin olmak için kendimi dinliyorum ama yok ağrım olduğunda gidim
12_ze EmineDefneGokce bakalım şu an ağrım sızım yok ama geldiğinde hastaneye giderim şu an ağrım yok ama açılma olmuş mudur ağrı olduğunda mı açılma oluyor
EmineDefneGokce 12_ze sancıyla birlikte açılma oluyor ama şöyle söylim evde saatlerce sancı çektim. Hastaneye bi gittim açılmam 1 cm bile değil yarım cm . Suni sancı verdiler 2-3 saate doğum oldu