Merhaba kızlar, başlığa ne yazsam bilemedim ama bir şey sormak istiyorum..
Bat 16 temmuzdu 17sinde geldi, bu ay da hamilelik olmadı.
Neyse, adetim gelirken akıntı ile beraber geliyor. Yani baya beyaz akıntı kanla karışık ama yoğun tabiki, adetliyim. Bu esnada da yumurtlama mı oluyor, normal bir durum mu? Yani akıntı gayet akışkan, yapışkan tarzda nasıl anlatsam bilemiyorum da… Jelimsi, yıkayınca el kaydıran cinsten. Normal mi bu durum, böyle olan var mı?