Ezgimmmmm https://resimyukle.io/g/Rugwrr7dZc kızlar üstünde ördek resmî olanı almak istiyorum ama herkes bu mavıyı al dıyo dıgerının fıyatı uygun olduğu ıcın onu almak istiyorum ama hastahanede resim cekımı gelen gıden evde olur dıyolar onu alma abartılı olsun dıyolar ama fıyatı çok fazla sızce neyapmalıyım
Betulee Ezgimmmmm Bence de mavi olan fotograflar cekimi vs için daha uygun ve daha şık gözüküyor Ordekli olanı günlük tercih edebilirsin Ama maviye bayıldım
Guloyku Ezgimmmmm ilki ev için uygun pek beğenmedim ikinciside rengini sevmedim benimde erkek Ekru rengi aldım yada önden dügmelilerde cok hoş hem doğum sonrasında giyiliyor