Merhabalar,ben de gebe kalınca doktorum yaptıralım hemen demişti,öncelikle sadece eşten alıyorlar onda pozitiflik gelirse anneden alıyorlarmış.Neyse verdik ve sağlık ocağı bizi perişan etti 3,5 ay sürdü nerdeyse sonuçlanması.Şimdiki aklım olsa özelde verirdim bu stresi çekmezdim🤷🏽♀️