Uygulamayı indirdiğimde 249 gün gösteriyordu.Postlara bakdığımda son 99 gün görüyordum o zamanlar çok zor günler keçirdim kanama düşük tehlikesi hastanede serumlar .Dedim Allahım bende 99 u göreyim inşallah bende yazarım buraya o yüzden yazıyorum çok Şükür, o günleri hatırladım göz yaşları içindeydim.Rabbim herkese sağlıklı doğumlar nasip etsin.İnşallah doğum hikayemide yazarım buraya .Paylaşmak istedim sizlerlede .Zor günlerimde hep burda destek gördüm iyiki iyi kalpli insanlar var burdada.Teşekkürler❤🤲🏻🙏🏻🤰🏻