Flz Kızlar bikaç gündür iyi emziriyodum ama bugün böyle bişey oldu bebeğim göğüs ucumu kavrayamadı kavrayamayınca sinirlenip bırakıyo aç kalıyor neden öyle oldu başına gelen var mı
Sarella Flz https://www.e-bebek.com/wee-baby-silikon-gogus-koruyucu-2li-p-ewe-900/?gclid=EAIaIQobChMIsYGq8_DS3QIVibHtCh08BwdyEAQYBCABEgIN6_D_BwE bundan alabilirsiniz her eczanede var bir kaç gün kullanın alışmasın göğüs ucunuz çıkana kadar
Kenanizm18 Flz aventin kelebek ucu 15 mm gögüs koruyucu diye geciyor onu almanızı tavsiye ederim kolay emiyor emdikce gögüs ucu uyarıldıgı icin cıkıyor cıkarıp öyle devam edebilirsiniz
Gamzestetik Canım daha dogurmadım ama postun güncel kalsın diye yazıyorum 😘 umarım yardımcı olucak biri çıkar. Gogus ucların catlak mı
dili Yanlış anlama sakın senin göğüsünü parmaklarınla kavramanda bir yanlışlık olabilirmi ozaman çok sııkınyı oluyor diye duymuştum ama
Flz dili benim de aklıma geldi canım ama düne kadar emmesinde hiçbir sorun yoktu hatta sütüm de çoğaldı seviniyordum güzel emiyo diye
Gamzestetik Flz benim arkadasım ayva çekirdeğini sulandırıp hel haline getirip sürdü çok iyi geldi dedi bide sarı kantaron yğı çok iyi geliyormuş
[silindi] Gazı falan olabilir o zaman da ememez her emzirme arasında yatırmadan da gazının tam çıktığına emin olun yediklerinize de dikkat edin bebekte gaz yapacak şeyler asitli baharatlı çok tuketmemeye çalışın bezini kirlettigi zaman da emmek istemez bu iki şeye dikkat ederseniz belki sıkıntınız gecer 😊