Meltem_Akgn3 ankakusu_2022 39 hafta tam bende çok kararsızım bu konu da şimdiye kadar girmeyen suni sancı da girer mi hiç bi fikrim yok ama suni sancıyı o kadar çekip sonra sezeryan da olmak mantıklı gelmiyor bana
ankakusu_2022 Meltem_Akgn3 ben de ondan korkuyorum hem son anda doğum kanalına girse bile normal doğum olmazsa kanala giren bebeğin sezerryanı da zor oluyormuş ben de bugün 39 hafta oldum
Hamile_anne27 ankakusu_2022 inşallah normal bi doğumla alırız yavrularımızı kucağımıza. Yarın kontrolüm var. Bebiş hala aynı yerinde duruyo. Hissedebiliyorum. Bakalım doktor ne diyecek
ankakusu_2022 Hamile_anne27 inşaşlah bakalım hayırlısı olsun 🙏🏻 Beni de haberdar edin inşllah güzel haberler alırsınız 🌸
Misseyma Bu bebekler neden doğmuyor isyan postlarimdan bitanesi daha 🥲🥲benm kznda 39+3 40a kadar gelmezse suni verip yatış yapcaklar
ankakusu_2022 Misseyma benimki de doğum kanalında değil sıfır sancı 39 haftayız, bu gidişle sezeryan isterim doktordan 😔
Misseyma ankakusu_2022 ben özelde olsam bende sezeryan olurdu çok kilo aldı çünkü nasıl doğcak onu da bilmiyorum ama devlet takiplym
N_R Ayy benimki de kanalda değil ya 39 haftalık olduk bizde 1 cm açıklık var suni sancı ile girebilir dedi ama sanciyi boşa çekmeyim dersen sezaryen dedi bilmiyorum çok karışık suni ile kanala giren var mı acaba Meltem_Akgn3 ankakusu_2022
Ssennn 1oznuur Dinliyorum ama artık büyüdüğü için eskili gibi hareket edemiyor zaten ettiğindede beni mahvediyor 🥲senin bebiş nasıl sen nasılsın
Misseyma Ay bilemiyorum kafamda i kadar sorular dönüyor ki pazartesi gittim kilosuna 3500 3800 arası dedi halbuki kilo almıyor gelişim durmuş demişlerdi 1 2 hafta öncesinde de
1oznuur Ssennn şükür iyiyizzz evimizdeyiz alışıyoruz sadece geceleri uyumuyor gunduzleri uyuyor pertim suan 😂
1oznuur Meltem_Akgn3 ben denedim suniyi verecekler de hissedecekmisin bakalım oda var ben sancıyı hissediyordum nts de cıkıyordu ama açılma olmadı bana da doktor cok yukarda dedi ama ilerde acaba dememek için denedim bir cm bile acılma olmadı benim 🫣
Meltem_Akgn3 1oznuur benim kafası kanala yakın duruyor ama bi türlü girmiyor suni sancıyla girer mi acaba diye düşündüm bide girmezse acıyı boşa yaşayıp sezeryan mı olurum acaba dedim Perşembe kontrole gitçem bakalım ne olacak
Ssennn 1oznuur Banada suni vericrk açıklığım iki üç haftadır bir cmdi bakalım yarın kaç olmuş suni ile açılmam olucsk mı ne olucak 😢